Seung Yub jest 8-letnim weteranem w aktorstwie

 


 Członek A-JAX, Seung Yub ujawnił zdjęcie z przeszłości kiedy pełnił rolę jako syn Lee Hoon'a.
6 maja, Seung Yub z najnowszej grupy DSP, A-JAX, ujawnił na oficjalnym facebooku grupy zdjęcie z czasów, kiedy był aktorem dziecięcym.


W 2006 roku, Seung Yub pojawił się w dramie SBS "Love and Ambition" jako najstarszy syn Lee Hoon (Tae Soo) i Choo San Mi (Jung Ja), Hoonie. Dla tej produkcji, Seung Yub spędzał swój nastoletni okres jako Hoonie przez 4 miesiące. Oprócz "Love and Ambition", Seung Yub pojawił się w różnych dramatach oraz komediach sytuacyjnych (sitcoms) w rolach drugoplanowych. Był aktywny w musicalu "The Sound of Music" i był modelem dla marki studenckich mundurków, Smart.


Nawet jako debiutancki piosenkarz z 8-letnim doświadczeniem na swoim koncie, Seung Yub 7 maja powiedział, "Podczas gdy wstępowałem w musicalu, zakochałem się w muzyce, dlatego postanowiłem spróbować i zostać piosenkarzem. Mam nadzieję, że będę wszechstronnie utalentowanym artystą, który jest w stanie grać (być aktorem) jak i śpiewać."


Tymczasem, siedmioosobowa debiutancka grupa SeungYub'a, A-JAX, planuje swój debiut pod koniec maja i będzie pierwszą męską grupą DSP w ciągu 5 lat. Członkowie są obecnie częścią programu MBC "Making the Star - DSP Boyz".


 enewsWorld


photo cr:  A-JAX official facebook


eng translate cr:  Grace Danbi Hong  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz